سامانه آموزشی
...

برندسازی شخصی

آموزش‌ها

زمانی که مهارت‌های لازم کسب کردین و در حال انجام پروژه‌های افراد و شرکت‌های مختلف هستید، هرچقدر شناخته شده‌تر باشید، امکان دریافت پروژه‌های مناسب‌تر و قوی تر از نظر درآمدی و فنی بیشتر میشه.

همونطور که برند‌های معتبر مشتریان بیشتری دارن، افراد شناخته شده هم امکان جذب پروژه‌های به مراتب بهتری براشون فراهم هست. برای اینکار نیاز هست اسم شما تبدیل بشه به یه برند معتبر، کافیه یه نگاه به افراد فعال تو حوزه آی‌تی بندازین، ایلان ماسک، بیل گیتس در سطح جهانی و افرادی مثل جادی یا خیلی از خواننده‌ها و بازیگر ها در سطح کشور کاملا شناخته شده هستن. همونطور که به یه بازیگر ناشناخته نقش‌های مهم داده نمیشه، به ما هم به عنوان یه کارشناس که معروف نیست، پروژه های مهمی پیشنهاد نمیشه.

اهمیت این موضوع زمانی بیش از همیشه مشخص میشه که بخواین به صورت فریلنسری کار کنین.

برای اینکه بتونین بیشتر دیده بشین، پیشنهاد اولم اینه که حساب کاربری در سایت‌های حوزه‌ی شغلیتون و شبکه‌های اجتماعی مختلف بسازین و شروع کنین به تولید محتوای مفید .

داشتن سایت شخصی و حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی زیر خیلی موثره .

یوتیوب | اینستاگرام | توییتر | فیسبوک | کانال تلگرامی | لینکدین

بعد از انجام این کار، سعی کنین تو گروه‌های مرتبط با حوزه‌کاریتون فعال باشین. برای برنامه‌نویس ها، طراحان وب سایت، کارشناسان سئو، کارشناسان شبکه، مدیران سرور و مشاغلی از این دست، سایت‌های زیر خیلی مفید هستن :

stackoverflow | github

برای آموزش دقیق‌تر هم میتونین از این آموزش‌ استفاده کنین، البته رایگان نیستن و قبل از خرید حتما بررسی کنین، تو خیلی حوزه‌ها آموزش‌های بهتری وجود داره که ممکنه رایگان هم باشه .

آموزش برندسازی شخصی در فضای دیجیتال

 

Pingback: کسب و کار شخصی
ایمیل شما به هیچ عنوان منتشر نخواهد شد .

Bootstrap